2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
آماده سازی و بسته بندی 10 تن اقلام خوراکی پست بانک ایران برای توزیع در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

آماده سازی و بسته بندی 10 تن اقلام خوراکی پست بانک ایران برای توزیع در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

نبض تجارت- آماده سازی و بسته بندی محموله 10 تنی اقلام خوراکی ضروری برای توزیع بین هموطنان روستاهای سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط مدیریت شعب استان انجام شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در سیل اخیر استان سیستان و بلوچستان به بخش قابل توجهی از زیرساخت های راه، کشاورزی، دامداری و مسکن بیش از دو هزار روستا، در شهرستا‌های دشت یاری، زرآباد، قصرقند، نیکشهر و چابهار خسارات شدیدی وارد شده است و پست بانک ایران با هدف انجام رسالت اجتماعی خود برای کمک به هموطنان سیل زده 10 تن اقلام خوراکی در 460بسته را به ارزش 3500 میلیون ریال، شامل: 3300 میلیون ریال از محل اعتبار بانکی و 200 میلیون ریال از محل کمک‌های کارکنان بانک در استان تهیه و برای توزیع در مناطق سیل زده استان آماده شده است.

بنا براین گزارش، این اقلام خوراکی شامل، دو تن و ۳۰۰ کیلوگرم برنج، دو هزار و 760 بسته آب معدنی ۱.۵ لیتری، 460 بسته از هر یک از اقلام، روغن مایع خوراکی، شکر، خرما، رب گوجه فرنگی، پنیر، لوبیا و نخود در 460 بسته مجزا تهیه و آماده توزیع در بین هموطنان سیل‌زده شده است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.