2024/05/05
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
محصولات و سامانه‌های دیجیتال بانک ایران زمین در سال ۱۴۰۲

محصولات و سامانه‌های دیجیتال بانک ایران زمین در سال ۱۴۰۲

نبض تجارت_بانک ایران زمین در سال ۱۴۰۲ تمرکز خود را بر حمایت از نظام بانکی و اقتصاد کشور قرار داد و به همین منظور برای بهبود سرویس‌های بانکی و تسریع در مراودات با مشتریان، سامانه‌های دیجیتال متعددی برپا کرده است.

به گزارش نبض تجارت ؛ بانک ایران زمین که همواره نقش‌آفرینی‌های گسترده و پیشتازی‌های مناسب را در حوزه فناوری و ارائه محصولات داشته است در سال ۱۴۰۲ با جدیتی بهتر از گذشته این موضوع را در تولید و عرضه محصولات فناورمحور با هدف دسترسی سریع و آسان مشتریان در دریافت خدمات بانکی به انجام رسانید. از جمله طرح‌های توسعه‌ای بانک ایران زمین می‌توان به تقویت بانکداری الکترونیک و ارائه خدمات فناورمحور اشاره کرد.

 
این بانک برای ارائه خدمات بهتر و بهینه‌تر، سامانه‌هایی مانند مدیریت ریسک عملیاتی را راه‌اندازی کرده است. این سامانه‌ها به شناسایی و کاهش ریسک‌های عملیاتی همچون اختلاس و سرقت کمک می‌کنند.
 
سامانه مدیریت ریسک عملیاتی بانک ایران زمین این امکان را فراهم می‌کند تا واحدهای مختلف بانک با یکدیگر در تعامل باشند و اطلاعات مربوط به ریسک‌های عملیاتی را به اشتراک بگذارند که با افزایش هماهنگی و همکاری بین واحدها بهبود کیفیت اطلاعات و تصمیم‌گیری‌ها را به دنبال دارد. این سامانه با جمع‌آوری و ثبت این اطلاعات ارزشمند در تحلیل ریسک‌های عملیاتی و تصمیم‌گیری‌های بعدی بانک استفاده می‌کند و قادر است ریسک‌های عملیاتی مرتبط با تمام فعالیت‌های عملیاتی بانک را ارزیابی کند.
 
همچنین، بانک ایران زمین با راه‌اندازی سامانه بارگذاری و مشاهده الکترونیکی تسهیلات، به مشتریان این امکان را می‌دهد که به راحتی اطلاعات مربوط به تسهیلات خود را مشاهده کنند و از خدمات بانکی بهتری بهره‌مند شوند. مشتریان بانک ایران زمین می توانند با وارد کردن کد ملی و شماره قرارداد تسهیلات خود در سامانه تسهیلات مشتری، اطلاعات مربوط به تسهیلات دریافتی خود را مشاهده کنند.
این بانک همچنین به تحول دیجیتال نظام بانکداری با راه‌اندازی نسخه جدید وب‌سایت خود اهمیت می‌دهد. ارائه خدمات بانکی بر پایه سند هویت برند و سئو محور نیز از مزایای این وب‌سایت است.
 
نیاز به ارائه تجربه های کاربری یکپارچه در کانال‌های مختلف تعامل مشتریان با بانک و همچنین امکانات استاندارد سازی و شخصی سازی ارائه این خدمات، همگام با پیشرفت های تکنولوژی روز در دنیا، زمینه‌ساز به‌وجود آمدن زیر ساخت کانال‌های یکپارچه بانک ایران زمین شد که به عنوان یکی از خروجی های این پلتفرم کانال موبایل بانک ایران زمین را می‌توان نام برد.
 
مهمترین سرویس های همراه پلاس فراز سرویس‌های اصلی بانک ایران زمین می‌باشند. امکاناتی مانند احراز هویت آنلاین و افتتاح حساب غیر حضوری، انواع انتقال وجه ها با مبدا سپرده و کارت (حقیقی و حقوقی) ، انواع خدمات چک ، انواع خدمات تسهیلاتی ، حتی انواع خدمات غیر بانکی که تمامی این سرویس ها در حال توسعه سریع است و روز به روز به این خدمات اضافه می‌شود.
بانک ایران زمین با ارائه سامانه فراز نشان داد که به هوش مصنوعی نیز توجه ویژه‌ای دارد. این سامانه امکان ارائه سرویس‌های بانکی نوین و شخصی‌سازی خدمات را برای مشتریان فراهم می‌آورد.
 
بانک ایران زمین با ایجاد مرکز نوآوری، سرویس‌های بانکی دیجیتال و فرصت‌های نوآورانه برای کسب و کارها را تسهیل کرده است تا به بهره‌وری بیشتری دست یابند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.