2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
 مروری بر افتخارات داخلی و بین‌المللی بانک پاسارگاد در سال 1402

مروری بر افتخارات داخلی و بین‌المللی بانک پاسارگاد در سال 1402

نبض تجارت- بانک پاسارگاد در ادامه روند پرافتخار خود، در سال جاری نیز هم‌چون سال‌های گذشته علاوه‌بر عرصه‌های داخلی، در عرصه‌های بین‌المللی نیز نمایندۀ شایسته‌ای برای کشورمان بود و موجب سرافرازی و افتخار ایران در سطح جهانی گردید.

به گزارش نبض تجارت ؛ بانک پاسارگاد در سال 1402 با عملکردی بی‌نظیر در عرصۀ جهانی به‌عنوان تنها نمایندۀ کشورمان در رتبه‌بندی هزار بانک برتر جهان در سال 2023 (که سالیانه توسط نشریه بنکر اعلام می‌شود)، با 115 پله صعود نسبت به سال قبل ”جایگاه بی‌سابقه 205 جهان و 17 خاورمیانه“ را به دست آورد. همچنین در این رتبه‌بندی ”رتبۀ اول خاورمیانه و دوم جهان در معیار بازدۀ سرمایه (ROC)  و رتبۀ اول خاورمیانه و 15 جهان در معیار بازدۀ دارایی (ROA)“ به بانک پاسارگاد تعلق گرفت.

این بانک که همواره حامی صنایع نوپا بوده و از ایده‌ها و تلاش‌های جوانان میهن عزیزمان حمایت می‌کند، در اولین دورۀ‌ جشنواره بین‌المللی تأمین مالی نوآوری و فناوری (فینوتکس)  به‌عنوان نهاد‌ی تأثیرگذار در تأمین مالی نوآوری و فناوری در زیست‌بوم دانش‌بنیان کشور معرفی و با اهدای تندیس یادبود موردتقدیر قرار گرفت.
روند موفقیت‌های بانک پاسارگاد در سال 1402 با درخشش این بانک در بزرگ‌ترین اجلاس استراتژی‌های توسعۀ خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران (اجلاس طرح انتخاب ملی) با کسب نشان در چهار حوزۀ ”برترین انتخاب ملی صنعت بانکداری کشور“، ”جایزۀ ملی برترین و تأثیرگذارترین روابط‌عمومی در معرفی خدمات بانکی“، ”کسب استاندارد و جایزه بین‌المللی (A+ -Security & Profitability in banking Awards 2023) بالاترین سطح سودآوری و امنیت در ارائه خدمات بانکی از سوی  اتحادیۀ اروپا“ و ”جایزۀ ملی انتخاب نخست مشتریان در صنعت بانکداری“ ادامه یافت که این مهم  نویدبخش سالی پر از موفقیت برای بانک بود.
موفقیت بعدی در سومین همایش صندوق توسعۀ ملی ایران با ‌عنوان ”حکمرانی نوین در صندوق توسعۀ ملی“ رقم خورد و از بانک پاسارگاد به‌عنوان بانک اول در تعامل سازنده با این صندوق تقدیر شد و تندیس همایش به بانک اهدا گردید.
بانک پاسارگاد که همواره خدمت به مشتریان را افتخار خود دانسته و با گذر از شعار ”حق با مشتری است“ و تحقق باور ”مشتری ذات بانک است“، احترام به مشتریان و رضایت ایشان را الگوی عمل خود قرار داده است، با انتخاب مستقیم مردم عزیز کشورمان در تمام گروه‌های بانکی شامل ”بانکداری اینترنتی“، ”همراه بانک“ و ”خدمات بانکی حضوری“، برای سومین بار عنوان محبوب‌ترین نام تجاری بانکی را به خود اختصاص داد که این امر مهر تأییدی بر رضایت و اعتماد مشتریان به بانک پاسارگاد است.
روند موفقیت‌ها با کسب بالاترین سطح چهاردهمین دورۀ جایزۀ ملی مدیریت مالی ایران تداوم یافت و در ادامه نیز در رویداد معرفی دستاوردهای شبكۀ بانكی در تأمین مالی شركت‌های دانش‌بنیان، از شرکت‌های برتر دانش‌بنیان و نهادهای مالی فعال در حوزۀ تأمین مالی، تقدیر به عمل آمد و بانک پاسارگاد رتبۀ اول در ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان را کسب کرد.
در ادامه این سال پرافتخار، در پنجمین اجلاس رؤسای صنعت ساختمان، حمل‌ونقل، راه و شهرسازی برگ زرین دیگری برای بانک ورق خورد و در چهار حوزه جوایز زیر را کسب کرد:
1. نشان زرین اعتماد مشتریان در صنعت بانکداری؛
2. استاندارد و جایزۀ بین‌المللی (ITM-Banking Services Award 2023) رتبۀ نخست نوآوری و فن‌آوری‌های مدرن بانکی از سوی اتحادیه اروپا؛
3. نشان طلایی تأثیرگذارترین و خلاق‌ترین روابط‌عمومی در معرفی خدمات بانکی؛
4.  نشان ملی رتبۀ نخست بانک‌های خصوصی در تأمین سرمایۀ پروژه‌های عظیم و زیربنایی کشور.
موفقیت بعدی انتخاب 15رئیس شعبه موفق و برتر در چهاردهمین گردهمایی رئیسان موفق شعبه‌های بانک‌ها و مؤسسه‌های اعتباری کشور بود.
حسن ختام موفقیت‌های سال1402 کسب موفقیت در هشتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی بود که به‌همت دفتر توسعه فناوری‌ها و نوآوری‌های صنعتی شریف (تکنوشریف) در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و محصول "سامانه آنلاین کشف تقلب" به عنوان "نوآوری‌ برتر ایرانی" معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
موارد مطرح‌شده تنها بخشی از اهم موفقیت‌های بانک پاسارگاد در سال 1402 بود که نشان از هم‌دلی، عزم و تلاش این بانک برای پرآوازه‌کردن نام ایران عزیز در سطح جهانی دارد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.