2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بانک پارسیان طلایه‌دار حمایت از نهادهای حمایتی
پس از کسب رتبه‌های برتر در تحقق اهداف بودجه ۱۴۰۲ و ثبت عملکرد مطلوب در توانمندسازی مددجویان اعلام شد؛

بانک پارسیان طلایه‌دار حمایت از نهادهای حمایتی

نبض تجارت- بانک پارسیان موفق شد تا بهترین عملکرد در زمینه توانمندسازی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی را به نام خود ثبت کند. این افتخار در کنار کسب بالاترین درصد عملکرد در بین بانک‌های کشور در تحقق اهداف بند ب تبصره 18 قانون بودجه 1402 و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه نمایی روشن از طلایه‌داری این بانک در کارنامه موفق سال جاری دارد.

به گزارش نبض تجارت ؛ نشست بررسی عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه موضوع بند (ب) تبصره (18) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ روز یکشنبه 29 بهمن‌ماه با حضور نماینـدگانی از بانک مرکزی ج.ا.ا، وزارت امور اقتصادی و دارایی، بنیاد برکت، کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی و بانک‌ها در محل سالن جهاد اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد. در این نشست از عملکرد مطلوب بانک پارسیان در تعامل با نهادهای حمایتی و توانمندسازی مددجویان این نهادها تقدیر شد.

بر اساس رتبه‌بندی صورت گرفته، بانک پارسیان با پرداخت 14 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه و تحقق 88 درصدی بودجه ابلاغی در جزء 3 بند ب تبصره 18 بودجه سال 1402، رتبه اول را اخذ نمود. همچنین این بانک با پرداخت بیش از 12 هزار و 900 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه و تحقق 99 درصدی بودجه ابلاغی در جزء 4 بند ب تبصره 18 بودجه ابلاغی سال 1402، رتبه دوم را بین بانک‌ها کسب کرد.
با توجه به اهمیت توسعه اشتغال‌زایی و کاهش نرخ بیکاری در روستاها و مناطق کم‌برخوردار و ایجاد اشتغال پایدار در بخش روستایی و عشایری، بانک پارسیان با پرداخت 10 هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی بنیاد برکت و تحقق 100 درصدی بودجه ابلاغی در جزء 4 بند ب تبصره 18 بودجه ابلاغی سال 1402، توانست بهترین عملکرد را در میان بانک‌ها از آن خود کند.
صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان، از ابتدای تأسیس خود در سال 1392 تاکنون بیش از 76 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی به حدود 120 هزار نفر معرفی‌شده از سوی بنیاد برکت پرداخت کرده است.
خاطر نشان می‌سازد بانک پارسیان در راستای توسعه عدالت اجتماعی و ارتقای رفاه و امنیت اقتصادی اقشار جامعه و عمل به وظیفه مسئولیت‌های اجتماعی خود و در جهت توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) با تحقق 97 درصدی بودجه ابلاغی 1402 و پرداخت 2900 میلیارد ریال تسهیلات، توانست رتبه دوم را در میان دیگر بانک‌های فعال کشور کسب کند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.