2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
برگزاری اختتامیه مسابقات جام پیشکسوتان یادواره شهدای ورزشکار منطقه٩

برگزاری اختتامیه مسابقات جام پیشکسوتان یادواره شهدای ورزشکار منطقه٩

نبض تجارت- مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال جام پیشکسوتان یادواره شهدای ورزشکار منطقه ۹ در رده سنی بالای ۵٠ سال در ورزشگاه فراهانی برگزار شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه هدف از برگزاری این مسابقات را گرامیداشت شهدای ورزشکار منطقه٩ و احیای ورزش فوتبال در سطح محلات عنوان کرد.

وی افزود: این دوره از مسابقات از ٢٢دی ماه به صورت هفتگی و با حضور ١۶ تیم، در قالب چهار گروه و در رده سنی بالای ۵٠سال انجام شد.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: در خاتمه این رقابت ها، تیم زنده یاد وحدانی مقام اول، تیم یاران زنده یاد ناصر حجازی مقام دوم و منتخب باشگاه معین مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

لازم به ذکر است در مراسم اختتامیه مسابقات جام پیشکسوتان یادواره شهدای ورزشکارمنطقه٩ مهمانان ویژه ای از جمله تورج حق وردی و اکبر شکوری از پیشکسوتان داوری فوتبال، علی روزبهانی پیشکسوت فوتبال ملی و اصغر قربانعلی پور مربی بدنسازی تیم ملی فوتبال، مجتبی معین، سعید شورشی، امیر فراشی، مسعود سیفی، ابوالفضل شعبانی و سعید رجبی جهت اهدا هدایا به نفرات برتر این رویداد ورزشی حضور داشتند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.