2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
 توزیع ۲۵ هزار نهال و آموزش کاشت به شهروندان
در منطقه یک در حال انجام است؛

توزیع ۲۵ هزار نهال و آموزش کاشت به شهروندان

نبض تجارت- توزیع نهال رایگان همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در پنج نقطه از منطقه یک به همراه آموزش کاشت صحیح توسط آموزشگران، در حال اجرا است.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، احسان صفایی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه گفت: با توجه  به طرح استقبال از بهار، هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، اداره فضای سبز منطقه یک، از ۱۵ تا ۲۵ اسفند در پنج نقطه منطقه اقدام به توزیع ۲۵ هزار اصله نهال به شهروندان و همچنین نهادها و ارگان های درخواست دهنده به صورت رایگان به همراه آموزش کاشت نموده است.

 معاون شهردارمنطقه یک درباره ویژگی و نوع  نهال‌های در حال توزیع بین شهروندان افزود: نهال‌هایی که برای کاشت در منازل شهروندان  در نظر گرفته شده از نوع مثمر  و شامل درختان آلو، سیب، خرمالو و... بوده و با توجه به استقبال زیاد شهروندان به  هر شهروند سه عدد نهال اهدا و کاتالوگ و آموزش های لازم توسط کارشناسان فضای سبز اراِیه می شود.

او افزود: شهروندان می توانند جهت دریافت نهال رایگان به بوستان های فرامنطقه ای نیاوران، قیطریه، گلریزان، میدانگاه امامزاده صالح(ع) و بلوار بسیج شرق مراجعه کنند و شهروندان میناسال نیزمی‌تواند از طریق سامانه ۱۳۷ تقاضای درخت کنند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.