2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
تمدید گواهی نامه سیستم مدیریت یکپارچه(IMS) منطقه۲۲

تمدید گواهی نامه سیستم مدیریت یکپارچه(IMS) منطقه۲۲

نبض تجارت- گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) منطقه ۲۲، تمدید شد تا این منطقه همچنان در راستای برآورده ساختن الزامات استانداردهای اخذ شده فعالیت کند.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مراسم اختتامیه ممیزی مراقبتی خارجی سیستم مدیریت یکپارچه شهرداری منطقه با حضور مسعود نصرتی شهردار منطقه، مدیران شهری و کارشناسان اداره HSE در سالن کنفرانس ساختمان اصلی شهرداری منطقه برگزار شد .

در این جلسه مسعود نصرتی شهردار منطقه ۲۲ گفت: باتوجه به زیرساخت های شهری دراین محدوده از شهر تهران کامل نشده و از سوی دیگر در حال توسعه قرار دارد بنابراین سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) به شکل ویژه مورد توجه مدیریت شهری تهران است. این اقدام به همت اداره HSE و با هدف اجرای استانداردهای ایمنی، بهداشت و محیط زیست انجام شده است.

شهردار منطقه ۲۲ ادامه داد: بازدید و بررسی کارشناسان فنی به شکل داخلی و خارجی صورت گرفته است؛ همچنین داشتن این گواهی برای هر سازمانی جز اصلی ترین اولویت ها محسوب می‌شود.

همچنین کلانتری مدیر اداره HSE منطقه ۲۲ در جلسه افتتاحیه با ارائه گزارشی از عملکرد، فعالیت ها وتلاش های صورت گرفته دراداره HSE درجهت حفظ وارتقا سطح استاندارد کلیه فعالیت های مربوط به منطقه اظهار داشت: منطقه ۲۲ اولین منطقه ای است که از میان مناطق ۲۲ گانه پایتخت، باکسب استانداردهای ISO۱۴۰۰۱ در سال ۱۳۸۲ توانست تمام فعالیتهای زیست محیطی خود را با توجه بر الزامات این استاندارد منطبق کند. این منطقه با تلاش پیگیر خود در سال ۱۳۸۷ نیز سیستم مدیریت یکپارچه را بر اساس استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت (ISO۹۰۰۱) ، سیستم مدیریت زیست محیطی (ISO۱۴۰۰۱) و راهنمای ایمنی و بهداشت حرفه ای (OHSAS۱۸۰۰۱) در محدوده شمال غرب پایتخت مستقر کرد.

هداوند سرممیز شرکت CB پس از بررسی مدارک ومستندات لازم در خصوص رعایت و انطباق الزامات قانونی با استانداردهای موجود ضمن قدردانی از مدیریت منطقه و کارشناسان بابت تلاش مضاعف در جهت رعایت بندهای استاندارد بر لزوم ارتقای سطح دانش سازمانی به ویژه در حوزه سیستم مدیریت یکپارچه، این منطقه را ملزم به رعایت اصول کیفیت مدیریت خدمات ایمنی و بهداشت حرفه ای می کند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.