2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
معابر و بوستان‌های منطقه ۲ با گل‌های پامچال و بنفشه گلکاری شد

معابر و بوستان‌های منطقه ۲ با گل‌های پامچال و بنفشه گلکاری شد

نبض تجارت- معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ گفت: به منظور طراوت‌بخشی و زیبایی فضاهای سبز شهری ۷۰۰هزار گل پامچال و گل‌های فصلی در میادین، معابر و بوستان‌های سطح منطقه کاشته شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی اصغر طاهری گفت: در آستانه بهار طبیعت و قرآن، زیباسازی مناظر شهری در فصل بهار با کاشت ۷۰۰ هزار گل پامچال در معابر، بدنه بزرگراه ها و بوستان‌های این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: گل های  بنفشه، همیشه بهار، شب بو ، سینره و پامچال از انواع گل‌هایی هستند که در معابر، میادین و بوستان‌های سطح منطقه کاشته می‌شود.

طاهری تاکید کرد: عملیات کاشت گل‌های فصلی هرساله متناسب با شرایط آب و هوایی در سطح بوستان‌ها، میادین و بلوارهای اصلی انجام می‌شود که با توجه به ظرافت و تنوع رنگ، زیبایی و جلوه خاصی به سیمای سطح منطقه می‌بخشد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در ادامه کاشت درخت و درختچه در سطح منطقه را از دیگر فعالیت‌های اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۲ عنوان کرد و افزود: در طرح استقبال از بهار فعالیت‌های دیگری در حوزه فضای سبز مانند رنگ آمیزی آبنما، مرمت سرویس بهداشتی، رنگ‌آمیزی مبلمان پارکی، ایمن سازی لوازم بازی کودکان و رنگ آمیزی لوازم بدنسازی پارک ها انجام شده است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.