2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
پیام تبریک رئیس سازمان بورس واوراق بهادار به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک رئیس سازمان بورس واوراق بهادار به مناسبت روز خبرنگار

نبض تجارت- مجید عشقی نوشت: در تلاش برای انعکاس صدای ذی نفعان و نگارندگان حقایق مهمترین بازار اقتصادی کشور مانا باشید.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در پیامی به مناسبت روز خبرنگار نوشت:

"نگارندگان خبر در تلاش برای نگارش حقایق و احقاق حقوق فعالان، سرمایه گذاران، سهامداران و متولیان بازار سرمایه برای ایجاد بستر مناسب و صیانت از حقوق سهامداران هستند.

حضور و استمرار بر رسالت حرفه ای تان امید بخش وجود یارانی بی طرف، قاضیانی منصف و همراهانی برای ثبت حقایق روزهای کاری است.

تلاش‌مان اعتلای بازار سرمایه، صیانت از حقوق سهامداران، ارتقای سواد مالی و ایجاد بازاری سالم است؛ در این مسیر سخت، صبورانه همراه ما بوده و در فضایی موازی برای همین اهداف تلاش کرده اید.

تبریک به مناسبت روز خبرنگار وظیفه ای فراتر از یادآوری یک مناسبت تقویمی است که قدردانی از هر لحظه حضورتان در فراز و فرودهای بازار سرمایه است.

اعتقادمان، اعتماد بر اصحاب رسانه است برای احقاق حقوق ذینفعان، رساندن صدای فعالان و تحلیل های درست از تصمیمات متولیان ارشد نظام که بر روند بازارسرمایه به عنوان آینه تمام نمای اقتصاد کشور تاثیری همیشگی دارد.

در تلاش برای انعکاس صدای ذی نفعان و نگارندگان حقایق مهمترین بازار اقتصادی کشور مانا باشید.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.