2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
کدهایی که احتمال تخلف داشته‌اند، در حال بررسی هستند
مجید عشقی:

کدهایی که احتمال تخلف داشته‌اند، در حال بررسی هستند

نبض تجارت- رئیس سازمان بورس گفت: در حال حاضر کدهای‌ معاملاتی و زیانی که برای سهامداران به‌وجود آمده در حال بررسی است و اگر کشفی بشود قطعا به عنوان وقوع جرم پیگیری خواهد شد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) ؛ مجید عشقی رئیس سازمان بورس در جمع خبرنگاران و در حاشیه آیین گشایش شعبه شورای حل اختلاف تخصصی بازار سرمایه، اظهار کرد: نرخ خوراک صنایع توسط دولت ابلاغ شد اما به سازمان بورس ابلاغ نشده است. استفاده‌کنندگان از این بخشنامه ناشران هستند که بخشنامه باید به نحو درستی به آن‌ها ابلاغ شود.

رئیس سازمان بورس بیان کرد: موضع سازمان بورس مشخص است و با توجه به میزهای صنعت برگزار شده، پیشنهاد خود را برای نرخ خوراک ارائه کردیم.

وی تشریح کرد: دارندگان اطلاعات نهانی و تمامی تخلفات دیگر به واسطه سامانه‌های اطلاعاتی رصد می‌شود و هرگونه تخلفی را بررسی می‌کنیم؛ اگر موضوع خاصی کشف شود حتما پرونده تشکیل شده و معرفی به دادگاه انجام خواهد شد.

عشقی افزود: در حال حاضر کدهای‌ معاملاتی و زیانی که برای سهامداران به‌وجود آمده در حال بررسی است و اگر کشفی بشود قطعا به عنوان وقوع جرم پیگیری خواهد شد.

رئیس سازمان بورس تصریح کرد: در صورت شناسایی تخلف، افشای اطلاعات خواهیم داشت و اسامی افراد متخلف منتشر می‌شود.

عشقی گفت: زمان تعیین و تکلیف این مسئله بستگی به ابعاد پرونده دارد اما موضوع در حال بررسی است.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.