2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بوستان بزرگ ولایت میزبان رکاب زنان حامی هوای پاک

بوستان بزرگ ولایت میزبان رکاب زنان حامی هوای پاک

نبض تجارت- همایش بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت روز هوای پاک با حضور جمعی از شهروندان و دوستداران محیط زیست در بوستان بزرگ ولایت بر گزار شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهدی هدایت شهردار منطقه با اشاره به تدارک ویژه برنامه های مختلف به مناسبت هوای پاک اعلام کرد: این برنامه ها در راستای تحقق شعار مناسبتی این روز با عنوان «هوای پاک حقوق عامه اراده ملی» و با محوریت حساس سازی شهروندان و جلب مشارکت مردمی برای کاهش آلودگی هوا، به مدت یک هفته تا اول دی ماه  اجرا می شود.
او با اشاره به برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری به همین مناسبت افزود: این همایش با میزبانی از شهروندان منطقه و با حضور جمعی از شهرداران مدارس در بوستان بزرگ ولایت ازساعت 10 تا 11 روز سه شنبه 27 دی همراه با استقرار غرفه اطلاع رسانی درخصوص هوای پاک در بوستان (در شماره 2) برپا شد.
شهردار منطقه در تشریح سایر برنامه های مناسبتی هفته هوای پاک اعلام کرد: برپایی نمایشگاه عکاسی با موضوع هوای آلوده و تأثیر آن بر سلامت محیط زیست و انسان و اجرای نقاشی دیواری محیط زیست سالم و هوای پاک در خانه محیط زیست سرای محله شکوفه جنوبی، استفاده از ظرفیت فرهنگی مساجد و ارائه آموزش به نمازگزاران، تقدیر از فعالان محیط زیست و آموزش در غرفه های بازیافت و برگزاری گذرهای فرهنگی با موضوع هوای پاک ، برگزاری همایش ها و کارگاه های آموزشی در فضای مجازی و... از  دیگر عناوین برنامه های جرایی به مناسبت این هفته هستند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.