2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بشارت صلح و دوستی برای پیروان ادیان الهی
ابلاغ پیام تبریک شهردار تهران به مناسبت سال نو میلادی به سفارتخانه‌های منطقه 12:

بشارت صلح و دوستی برای پیروان ادیان الهی

نبض تجارت- شهردار منطقه 12 با تأکید بر بشارت صلح و دوستی پروردگار برای پیروان همه ادیان الهی، از ابلاغ پیام تبریک شهردار تهران به مناسبت سال نوی میلادی به سفارتخانه‌های حاضر در این منطقه خبر داد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه ضمن تبریک میلاد باسعادت پیامبر اولوالعزم، حضرت عیسی بن مریم (علیه‌السلام) و آغاز سال میلادی 2022 به همه مسیحیان جهان، به‌ویژه هم‌وطنان مسیحی کشور گفت: پروردگار عالم به پیروان همه ادیان الهی، بشارت صلح و دوستی داده و ازاین‌رو تقویت این دوستی‌ها، عمل به خواست خداوند متعال است که این امر بی‌شک سعادت ابناء بشر را در گوشه و کنار دنیا به دنبال خواهد داشت.

یزدی با آرزوی سالی پر از صلح و آرامش برای جهان افزود: منطقه 12 پایتخت به عنوان منطقه مرکزی تهران، از دیرباز میزبان سفارتخانه‌های مهمی از دیگر کشورها بوده و اکنون شهرداری این منطقه در آغاز سال نوی میلادی، به منظور انجام وظیفه ابلاغ پیام تبریک جناب آقای دکتر زاکانی، شهردار محترم تهران به این سفارتخانه‌ها به ایفای نقش پرداخته است.
وی دراین‌باره توضیح داد: گروهی از همکاران من در هفته گذشته، طی روزهای یک‌شنبه تا سه‌شنبه، 19 تا 21 دی‌ماه با اهدای هدایا و پیام تبریک به دیدار سفرای سفارتخانه‌های کشورهای آلمان واقع در خیابان فردوسی، رومانی واقع در فخرآباد، خیابان شهید مشکی و تایلند، واقع خیابان استقلال -که به دلیل تعمیرات هم‌اکنون در کامرانیه است- رفتند و با آنها به نشست و گفت‌وگو پرداختند.
شهردار قلب طهران همچنین از ادامه این دیدارها با دیگر سفارتخانه‌های حاضر در این منطقه داد و گفت: دیدار با سفیر محترم کشور روسیه که سفارتخانه آن در خیابان نوفل‌شاتو واقع شده، در این هفته صورت خواهد گرفت.
وی در پایان ضمن ابراز امیدواری از برقراری تعاملات بیشتر با این کشورها گفت: شهرداری منطقه 12، همواره آماده استفاده از تجربیات این کشورها در حوزه امور شهری است و به همین منظور آغوش دوستی و مهر به سوی این کشورها می‌گشاید.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.