2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
تجلیل از خانواده معظم شهید داود عزتی در منطقه 19
در راستای طرح محله شهید انجام شد

تجلیل از خانواده معظم شهید داود عزتی در منطقه 19

نبض تجارت- کارگروه ویژه طرح محله شهید در منطقه19 این بار میزبان خانواده معظم شهید داود عزتی در شهرک رسالت بود.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه 19، «محله شهید» طرحی است که در راستای اجرای طرح تحول در نگهداشت شهر هر هفته در نواحی این منطقه در قالب تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا ، رسیدگی به درخواست ها و نگهداشت محل سکونت این عزیزان انجام می شود. این بار نیز این طرح با اجرای کارویژه تجلیل از خانواده معظم شهید داود عزتی با حضور شهردار ناحیه و ممیز امور مناطق در اجرای طرح تحول در نگهداشت شهر این منطقه در شهرک رسالت (ناحیه 5 ) اجرا شد.
در این برنامه که با برپایی میز یادبود مقابل درب منزل شهید همراه بود، ضمن قرائت قرآن، مرثیه سرایی و قرائت وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی توسط شهردار مدرسه ناحیه 5 ، از خانواده معزز شهید بزرگوار دوران دفاع مقدس شهید داود عزتی با اهدای لوح و تابلوی تصویر شهید تجلیل و قدردانی شد.
براساس این گزارش طرح محله شهید بعنوان یکی از محورهای اصلی طرح تحول در نگهداشت شهر در ششمین مرحله اجرایی با تکریم و تقدیر از خانواده شهیدان سید علی خرازانی تفرشی در خانی آباد نو جنوبی، محمد یعقوبی در محله شریعتی جنوبی، اسداله راستخانه در محله اسماعیل آباد و حسین اکبری در روستای مرادآباد همراه بود.
این گزارش می افزاید: در قالب اجرای این طرح، سیمای بصری معابر با اقداماتی همچون نظافت و پاکسازی معبر، لایروبی، شستشو و رنگ آمیزی مخازن و زیرمخازن، اجرای طرح کاپ، طعمه گذاری، رنگ آمیزی دیوار، حذف زواید بصری و... با بکارگیری بیش از 50 نفر نیروی انسانی، نونوار شد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.