2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بساط گستران تجریش به ضلع جنوب امامزاده صالح (ع) منتقل می شوند
شهردار منطقه یک:

بساط گستران تجریش به ضلع جنوب امامزاده صالح (ع) منتقل می شوند

نبض تجارت- بساط گستران خیابان شهرداری حد فاصل دو میدان قدس و تجریش با فضاسازی انجام شده، به ضلع جنوبی آستان مقدس صالح ابن موسی الکاظم (ع) منتقل می شوند.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمید رضا حاجوی شهردار این منطقه در جریان بازدید از محل جانمایی و مراحل برپایی غرفه ها برای بساط گستران محور تجریش با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با مطالعات شهری و بررسی های انجام شده در خصوص ساماندهی بساط گستران محور تجریش – قدس و پیرو مطالبه شهروندان و کسبه از مدیریت شهری جهت برخورد با بزه و آسیب های اجتماعی و نابسامانی های ایجاد شده، مکانی در ضلع جنوب امامزاده صالح (ع) انتخاب و عملیات آماده سازی آن در حال انجام است.

وی گفت: در حال حاضر یک تفاهم نامه و لیستی از نیازمندان این محور با همکاری پلیس امنیت، شهرداری منطقه یک و تولیت آستان مقدس امامزاده صالح (ع) در حال تکمیل است تا انگیزه و نیاز افراد مستمند و نیازمندان واقعی شناسایی و کارت شناسایی برای آنها صادر شود.

حاجوی تصریح کرد: فضای در نظر گرفته شده در ضلع جنوب آستان مطهر امامزاده صالح (ع) جنب پارکینگ همت قرار دارد و تا کنون ۷۰ غرفه احداث و سعی شده بحث ایمنی ،امنیت و بهداشت غرفه ها نیز در نظر گرفته شود تا نیازمندان بتوانند به زودی با توجه به فصل بارش ها، در این فضای مناسب و مسقف فعالیت کنند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.