2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
اختصاص سهمیه سوخت در

اختصاص سهمیه سوخت در "طرح یارانه بنزین برای همه" با کارت کیشوندی

نبض تجارت- مبنای اختصاص سهمیه سوخت در "طرح یارانه بنزین برای همه" داشتن کارت کیشوندی است و ساکنان جزیره کیش می توانند نسبت به دریافت کارت کیشوندی خود اقدام کنند.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، اداره صدور کارت کیشوندی با هدف ارائه خدمات شایسته، جلوگیری از تجمع و پیشگیری از گسترش شیوع بیماری کرونا، نسبت به استقرار چهار ایستگاه در سطح جزیره کیش اقدام کرده است.

 کسانی که تا کنون موفق به دریافت کارت کیشوندی نشدند و یا اعتبار کارت آنها به پایان رسیده است می توانند به سامانه kishvand.kish.ir و یا ایستگاه های مستقر در "تالار شهر، سینما لبخند، شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و ساختمان شماره سه سازمان – مرکز نوآوری مقابل بازار پارس خلیج" مراجعه کنند.

همچنین ساکنان جزیره کیش هنگام مراجعه به تالار شهر جهت واکسیناسیون می توانند همزمان نسبت به دریافت کارت کیشوندی و یا تمدید آن اقدام کنند.

لازم به ذکر است مبنای اختصاص سهمیه سوخت برای ساکنان جزیره کیش در اجرای "طرح یارانه بنزین برای همه" داشتن کارت کیشوندی است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.