2024/05/19
۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
نشست تخصصی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهر تهران با  شهردار منطقه۲۲

نشست تخصصی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهر تهران با شهردار منطقه۲۲

نبض تجارت- مهدی اسماعیل‌ بگی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهر تهران صبح امروز از سطح منطقه۲۲ بازدید کرد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی منطقه۲۲، وحید رضا محمدی شهردار منطقه۲۲ نشستی با مهدی اسماعیل‌ بگی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهر تهران، مشکلات و معضلات تاکسیرانی منطقه۲۲ را مورد بررسی قرار دادند.
وحید رضا محمدی شهردار منطقه ۲۲در این نشست با بیان اینکه باید به شهروندان اعتماد کرد، گفت: به مردم اعتماد کنیم و آنان را در برنامه ریزی پروژه های تاکسیرانی مشارکت دهیم تا خروجی کار برای شهروندان مفید باشد.
شهردار منطقه۲۲ با بیان اینکه یکی از دغدغه های شهروندان منطقه افزایش خطوط تاکسی است، ادامه داد: منطقه۲۲ به تنهایی یک شهر محسوب می شود و باید مدل اجرایی تاکسیرانی منطقه۲۲ با دیگر مناطق متفاوت باشد.
شهردار منطقه ۲۲ در خصوص  عملیات اجرایی مترو در این منطقه نیز گفت: خط ۱۰ مترو با حدود ۱۰ ایستگاه در منطقه ۲۲ اجرایی خواهد شد که در حال حاضر عملیات تجهیز کارگاههای مترو در دو میدان دریاچه و اتریش در حال انجام است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.