2024/04/17
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
حضور بیمه تجارت‌نو در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس،بانک،بیمه و خصوصی‌سازی

حضور بیمه تجارت‌نو در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس،بانک،بیمه و خصوصی‌سازی

نبض تجارت- سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس،بانک،بیمه و خصوصی سازی با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در کیش گشایش یافت.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ این نمایشگاه با حضور دکترسعیدمحمد،مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری_صنعتی آغاز شد .

احسان‌مرادی رئیس‌هیات‌مدیره، دکترکریمی عضو هیات‌مدیره، آزادحسنی معاون توسعه‌بازار و شبکه‌فروش و رضاپورقاسم مدیر روابط‌عمومی و ارتباطات شرکت بیمه تجارت‌نو در این نمایشگاه حضور داشتند.
در حاشیه برگزاری روز اول نمایشگاه حمیدرضا‌شریفیان معاون مدیرعامل و برخی دیگر از مدیران بانک‌تجارت،جعفر ربیعی مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و هیات همراه با مدیران بیمه تجارت‌نو ملاقات داشتند.
همچنین حمایت از کسب کارهای نوین و نوظهور در عرصه دیجیتال از نگاه مدیران بیمه تجارت‌نو از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از غرفه‌هایی با این محوریت بازدید کرده و به گفت و گو پرداختند.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.