2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
کاهش 40 درصدی هزینه های مخابراتی شهرداری منطقه 19 با نصب تلفن های تحت شبکه

کاهش 40 درصدی هزینه های مخابراتی شهرداری منطقه 19 با نصب تلفن های تحت شبکه

نبض تجارت- معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی از تکمیل و راه اندازی تلفن های تحت شبکه (VOIP) در کلیه ساختمان های شهرداری این منطقه خبر داد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، نیما پروین با اشاره به نصب و راه اندازی تلفن های تحت شبکه در سه فاز از سال گذشته اعلام کرد: طبق بررسی های صورت گرفته، تجهیز همه ساختمان های شهرداری این منطقه به تلفن های VOIP باعث کاهش 40 درصدی هزینه های مخابراتی شده است.

او افزود: بهبود و نوسازی سوئیچ های شبکه در تمام اداره های این شهرداری از دیگر نتایج مهم پیاده سازی سیستم VOIP در منطقه است. ضمن اینکه اختصاص تلفن مجزا به هر کارشناس در شهرداری امکان دسترسی سریع و برقراری ارتباط آسان تر با شخص مورد نظر را ایجاد کرده است.
پروین راه اندازی تلفن های مبتنی بر شبکه داخلی (اینترانت) را گامی مهم در راستای توسعه زیرساخت های شهر هوشمند دانست و بیان کرد: نخستین گام هوشمند سازی شهر در گرو مدیریت هوشمندسازی شهر و شهرداری است و درهمین راستا نیز با تجهیز ساختمان های شهرداری منطقه 19 به این سیستم، با نصب 670 گوشی VOIP در ساختمان ها، بستر تحقق شهر هوشمند در این منطقه محیا شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: به منظور پیاده سازی این سیستم هیچ گونه هزینه ای بر شهرداری این منطقه تحمیل نشده و در همین راستا نیز این حوزه با استفاده از زیرساخت ها و گوشی های تلفنی که از طریق سازمان فناوری شهرداری تهران در اختیار منطقه قرار گرفته، اقدام به تجهیز اداره ها به سیستم VOIP کرده است.
به گفته پروین تمامی تلفن های تحت شبکه بصورت متمرکز از یک جا مدیریت و توسط سازمان فناوری اطلاعات کنترل می شود.
معاون شهردار منطقه ادامه داد: کلیه شماره تماس های جدید حوزه ها و نواحی با سرشماره 5 رقمی 43000 در پرتال داخلی شهرداری این منطقه به منظور دسترسی راحت تر شهروندان ثبت شده است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.