2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
پروژه های خرد محلی شهر را زیست پذیرتر می کند/بهره برداری از پروژه های محلی تا عید سعید فطر
کلهری در بازدید میدانی از محلات گفت:

پروژه های خرد محلی شهر را زیست پذیرتر می کند/بهره برداری از پروژه های محلی تا عید سعید فطر

نبض تجارت- محمود کلهری شهردار منطقه 5 در جریان بازدید میدانی و معبر به معبر از پروژه های توسعه محلی در نواحی مختلف این منطقه گفت: شهرداری در کنار کارهای عمرانی بزرگ، توجه ویژه ای به اجرای دقیق پروژه های کوچک مقیاس دارد چرا که این پروژه ها ارتباط مستقیمی با مردم داشته و با نظر آنها و شورایاران به شهرداری مطرح می شوند و اجرای آنها رضایت شهروندان را در پی دارد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5، محمود کلهری شهردار منطقه 5 با حضور در نواحی دو،چهار و پنج از این منطقه و بر روند پروژه های توسعه محلی نظارت کرد.

در جریان این بازدید های میدانی و معبر به معبر از پروژه های سطح نواحی ، کلهری با دبیران شورایاری محلات نیز جلسه ای برگزار و تاکید کرد: موانع موجود در راه پروژه های توسعه محلی به سرعت برداشته شود تا این پروژه های کوچک مقیاس که رضایت شهروندان را در پی دارد در اسرع وقت به بهره برداری برسد.
کلهری سرعت و دقت را دو اصل مهم در اجرای پروژه های توسعه محلی بر شمرد و تاکید کرد: تا پایان اردیبهشت پروژه های توسعه محلی سال 99 باید به بهره برداری برسد و در این راستا هر مانع و مشکلی هست باید برطرف شود.
وی از جلسه با دبیران شورایاری هر نواحی برای بررسی پروژه های کوچک مقیاس خبر داد و افزود: در جریان بازدید از نواحی، جلساتی نیز با دبیران شورایاری هر ناحیه برگزار می شود تا در مورد پروژه های کوچک مقیاس محلی در سال 1400 برای هر ناحیه بحث و تبادل نظر شود.
گفتنی است کلهری طی روزهای آتی از سایر نواحی هفت گانه منطقه نیز بازدید کرده و بر روند اجرای پروژه های توسعه محلی آنها نظارت خواهد کرد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.