2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
نام‌نویسی ۱۳۳۶ داوطلب نمایندگی مجلس امروز نهایی شد

نام‌نویسی ۱۳۳۶ داوطلب نمایندگی مجلس امروز نهایی شد

نبض تجارت : یکهزار و ۹۳۵ داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم تا ساعت ۱۳:۳۰ امروز شنبه برای ثبت نام مراجعه کرده‌اند که نام نویسی یک‌هزار و ۳۳۶ نفر از آنان قطعی شده است.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، ۱۱ هزار و ۴۰۸ داوطلب در مجموع ثبت نام هفت روزه با مراجعه به ستاد انتخابات کشور، فرمانداری‌ها و حوزه‌های انتخابی و همچنین دفتر سفارت ایران در کشورها ثبت نام خود را نهایی کرده‌اند.

براساس این گزارش، ثبت نام داوطلبی نمایندگی مجلس که از صبح یکشنبه دهم آذر آغاز شده است عصر امروز کار خود را پایان می‌دهد.

همچنین از روز گذشته ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در ۵ حوزه انتخابیه تهران، مشهد، قم، بجنورد و شیراز آغاز شده است و این ثبت نام به مدت هفت روز ادامه دارد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه برای ۲۹۰ کرسی و اولین میان دوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۷ نماینده در ۵ حوزه انتخابیه دوم اسفند امسال برگزار می‌شود.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.