2024/05/20
۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
حضور شرکت بیمه تعاون استان مازندران در نمایشگاه بین المللی تهران اکسپو

حضور شرکت بیمه تعاون استان مازندران در نمایشگاه بین المللی تهران اکسپو

نبض تجارت- شرکت بیمه تعاون استان مازندران در کنار استانداری و واحد های تولیدی و صنعتی بزرگ از این استان، در نمایشگاه بین المللی تهران اکسپو حضور یافت.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی بیمه تعاون، شرکت بیمه تعاون استان مازندران در کنار استانداری و واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگ این استان، در نمایشگاه بین المللی تهران اکسپو حضور یافت.

 

این نمایشگاه از تاریخ 8 لغایت 12 اردیبهشت با حضور بیش از 100 کشور خارجی در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

این رویداد بزرگ، فرصتی برای شرکت های مختلف برای نمایش توانمندی های خود و برقراری ارتباطات تجاری با کشورهای مختلف فراهم کرد. شرکت بیمه تعاون استان مازندران نیز از این فرصت برای ارائه خدمات و محصولات خود بهره برد.

این حضور، نشان‌دهنده تعهد شرکت بیمه تعاون به توسعه و پیشرفت اقتصادی استان مازندران و همچنین تمایل آن به گسترش فعالیت‌های بین‌المللی و ارتقاء سطح همکاری‌های تجاری است. شرکت بیمه تعاون استان مازندران، با این گام مهم، بار دیگر توانایی‌ها و پتانسیل‌های خود را به نمایش گذاشت و امیدوار است که این تجربه، مسیر را برای دستاوردهای بزرگ‌تر در آینده هموار سازد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.