2024/05/20
۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
حضور بیمه ملت، توانگرترین شرکت بیمه کشور در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی تهران

حضور بیمه ملت، توانگرترین شرکت بیمه کشور در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی تهران

نبض تجارت- بیمه ملت، توانگرترین شرکت بیمه کشور در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران حضور فعال دارد و با ارائه نوین‌ترین خدمات بیمه‌ای خود به فعالان این صنعت، آمادگی خود را برای پاسخگویی به نیازهای بیمه‌ای این بخش از اقتصاد کشور اعلام می‌کند.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی بیمه ملت، این شرکت با حضور فعال در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران که از 19 تا 22 اردیبهشت ماه 1403 در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود، آخرین محصولات و خدمات خود را به مخاطبان ارائه خواهد کرد.

این نمایشگاه فرصتی ارزشمند برای بیمه ملت است تا ضمن معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در حوزه بیمه‌های صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، با مشتریان و شرکای تجاری خود دیدار و گفت‌وگو کند.

بیمه ملت در این دوره از نمایشگاه، طیف گسترده‌ای از خدمات بیمه‌ای خود را به نمایش خواهد گذاشت که شامل بیمه‌های مهندسی و انرژی، کشتی و باربری، بیمه‌های مسئولیت، بیمه‌های عمر و حادثه، بیمه‌های آتش سوزی و بیمه‌های اتومبیل می‌شود.

علاوه بر این، مدیران و کارشناسان بیمه ملت در غرفه این شرکت حاضر خواهند بود تا به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ داده و آنها را در انتخاب پوشش بیمه‌ای مناسب راهنمایی کنند.

حضور بیمه ملت در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران نشان‌دهنده تعهد این شرکت به ارائه خدمات بیمه‌ای با کیفیت به فعالان این صنعت است.

غرفه بیمه ملت در سالن 44،  غرفه شماره B31  قرار دارد و از ساعت 9 الی 17 میزبان مخاطبان و بازدیدکنندگان گرامی خواهد بود.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.