2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
بدنه بزرگراه‌های منطقه۲ با گل‌های بهاری فرش شد

بدنه بزرگراه‌های منطقه۲ با گل‌های بهاری فرش شد

نبض تجارت- به منظور طراوت بخشی و زیبایی فضاهای سبز شهری ۵۴ فرش گل با کاشت گل‌های فصلی در معابر اصلی و میادین منطقه۲ گسترده شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علی اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه گفت: با هدف ارتقای کیفیت فضای سبز، تلطیف هوا و برخورداری فضاهای شهری از منظر مناسب همزمان با فصل بهار اجرای فرش گل در بدنه بزرگراه‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه گل آرایی انجام شده در حاشیه بزرگراه‌ها با تنظیم رنگ بندی و چیدمان گل‌ها در طرح‌های مختلف ایجاد شده افزود: در طراحی فرش گل از انواع گونه‌های گل‌های فصلی متنوع مقاوم و متناسب با شرایط اقلیمی استفاده شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به گسترده شدن ۵۴ فرش گل گفت:  این طرح در بزرگراه های  هاشمی رفسنجانی، یادگار امام (ره)، اشرفی اصفهانی، شهید همت، شهید چمران حکیم، شیخ فضل اله، میدان بهرود و در دیگر نقاط سطح منطقه اجرا شده است.

وی با اشاره به کاشت فرش گل در فاز۱و۲ بوستان نهج البلاغه، تصریح کرد: این اقدام به منظور افزایش کیفیت فضای سبز، زیباسازی و توسعه فضای سبز شهری، ایجاد چشم انداز مناسب در سطح منطقه ۲اجرایی شد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.