2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
پایگاه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در پلازای تجریش راه‌اندازی می‌شود
شهردار منطقه یک:

پایگاه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در پلازای تجریش راه‌اندازی می‌شود

نبض تجارت- پلازای تجریش به عنوان یکی از نقاط مهم منطقه یک و وجود نقاط بی‌دفاع شهری در اطراف آن به عنوان پایگاه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه در جلسه هماهنگی طرح سراسری ساماندهی آسیب های اجتماعی گفت: محدوده میدان تجریش یکی از نقاط مورد توجه معتادان متجاهر بوده که با اقدامات اجرا شده در سال گذشته بسیاری از مشکلات حضور آنها حل شده است که می توان به روشنایی مسیر پیاده راه مقصودبیک اشاره کرد که مانع حضور معتادان شده است.

وی افزود: در سال گذشته در زمان ورود به منطقه یک شاهد حضور بسیاری از معتادین بودیم که با اقدامات اداره آسیب های اجتماعی ۳ هزار و ۴۸۹ معتاد جمع آوری شد و امسال این طرح با جدیت بیشتری اجرا می شود.

صباغ تصریح کرد: یاور شهر در شهرداری تهران تشکیل شد تا به کمک بهزیستی بیاید و مشکلات سطح شهر کاهش یابد بر همین اساس امسال شهرداری طرح جدی برای جمع آوری آسیب های اجتماعی اجرا نموده که اتفاق درستی است و همه نیروها باید پای کار باشند و به خصوص در شب و تمام نقاط را رصد کنند.

شهردار منطقه یک به نقاط آسیب پذیر منطقه اشاره کرد و گفت: در بزرگراه صدر و چمران نقاط آسیب پذیری هست که شناسایی و در حال ساماندهی است .

صباغ حضور نیروی انتظامی به خصوص سرهنگ ضرونی را از نقاط قوت اجرای طرح در منطقه یک دانست و گفت: با همکاریهای ایجاد شده این طرح نیز با موفقیت به انجام خواهد رسید.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.