2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
آغاز عملیات بهسازی آسفالت بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری در منطقه ۲ پایتخت

آغاز عملیات بهسازی آسفالت بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری در منطقه ۲ پایتخت

نبض تجارت- شهردار منطقه ۲ گفت: به منظور بهسازی تردد در شبکه معابر شهری، عملیات ساماندهی روکش آسفالت بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری آغاز شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی با اشاره به اینکه ۱۵۸ کیلومتر از مسیر بزرگراهی و محورهای مواصلاتی پرتردد شهر تهران (رمپ و لوپ) در منطقه ۲ واقع شده است، گفت: با هدف بهبود شبکه معابر بزرگراهی و تسهیل در تردد خودروهای عبوری، عملیات بهسازی و مرمت آسفالت بزرگراه شیخ فضل الله نوری آغاز شد.

وی افزود: این عملیات در مسیر شمال به جنوب بزرگراه ،رتوسط اکیپ اجرایی شهرداری منطقه۲ و با هماهنگی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در حال اجرا است.

شهردار منطقه۲ گفت: براساس برنامه پیش بینی شده،  در عملیات بهسازی بزرگراه شیخ فضل الله نوری ۵۰۰۰ تن آسفالت در بازه زمانی ۲ ماهه توزیع و پخش می شود.

صالحی با اشاره به اینکه بهسازی آسفالت معابر بزرگراهی از سال گذشته براساس اولویت بندی صورت گرفته در حال اجرا است، گفت: عملیات بهسازی بزرگراه شهید چمران حدفاصل میدان توحید تا بزرگراه جلال آل احمد، مسیر رفت و برگشت بزرگراه شهید همت و مسیر شرق به غرب بزرگراه حکیم و مسیر شرق به غرب بزرگراه آیت اله هاشمی رفسنجانی از جمله اقدامات عمرانی در سال گذشته است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.