2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
 مانور طرح انضباط اجتماعی در میدان شوش اجرا شد/ جمع‌آوری ۸۵ معتاد متجاهر در منطقه ۱۲

مانور طرح انضباط اجتماعی در میدان شوش اجرا شد/ جمع‌آوری ۸۵ معتاد متجاهر در منطقه ۱۲

نبض تجارت- شهردار منطقه ۱۲ از اجرای طرح انضباط اجتماعی در میدان شوش و جمع‌آوری ۸۵ معتاد متجاهر در منطقه خبر داد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی در این مورد افزود: با همراهی و مشارکت سرهنگ باباپور رئیس پلیس مواد مخدر تهران، سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، سرهنگ نادری سر کلانتر هفتم فاتب ،پیمان ضیایی معاون حمایت های اجتماعی سازمان رفاه، معاونان اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری و محیط زیست منطقه، رییس اداره آسیب‌های اجتماعی منطقه، شهرداران نواحی، معربانان، شهربانان و یگان حفاظت منطقه طرح انضباط اجتماعی در میدان شوش اجرایی و ۸۵ معتاد متهاجر از سطح منطقه جمع آوری شد.

شهردار منطقه ۱۲ با اشاره به موقعیت جغرافیایی منطقه گفت: منطقه ۱۲ به لحاظ تمرکز اصنافی نظیر اوراقچی‌های محدوده شوش و صنوف وابسته به ضایعات، محل مناسبی جهت استقرار و بیتوته افراد کارتن خواب و معتادان متجاهر است که این مانور به حسب دستور شهردار تهران مبنی بر طرح سامان بخشی اجتماعی و تامین امنیت شهروندان اجرایی شد.

 وحیدرضا انارکی محمدی در ادامه با تاکید بر همت منطقه بر حل معضل آسیب‌های اجتماعی، افزود: از ابتدای سال جدید ۸۳۲ و از ابتدای شروع طرح سامان بخشی اجتماعی ۳۶۱ معتاد متهاجر جمع آوری شده که پس از آن با اتوبوس مستقر در میدان شوش به مراکز غربالگری منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه این مانور با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان و پیگیری درخواست‌های آنان اجرایی شده است، اظهار کرد: طرح سامان بخشی اجتماعی به منظور جمع آوری معتادان متجاهر، کارتن خواب ها، زباله گردها، متکدیان و کوکان کار به طور جدی در منطقه پیگیری و اجرا می شود.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.