2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
۴ هزار تن شن مخصوص در معابر شهری پخش شد
شب گذشته؛

۴ هزار تن شن مخصوص در معابر شهری پخش شد

نبض تجارت- برف‌روبی معابر منطقه یک با تلاش نیروهای خدمات شهری در حال انجام و طی شب گذشته ۴هزار تن شن مخصوص در سطح منطقه مورد استفاده قرار گرفته است.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه گفت: از شب گذشته همزمان با شروع بارش‌ها عملیات بازگشایی در محورهای بزرگراهی و درجه یک و دو انجام و تردد روان بود و با قطع بارش نیروهای خدمات شهری و برفروب اقدام به بازگشایی محورهای فرعی و درجه ۳ نمودند که به علت حجم بالای برف عملیات همچنان ادامه دارد.

وی افزود: با آغاز مجدد بارش‌ها ماشین‌های مکانیزه و غیره مکانیزه بارگیری و آماده هستند تا با شدت یافتن بارش عملیات برفروبی را آغاز کنند.

صباغ در خصوص مقدار تناژ شن مخصوص دپو شده در منطقه نیز خاطر نشان کرد: شب گذشته تمام سایت‌های برف روبی در نواحی شارژ شدند و کمبود شن مخصوص وجود ندارد.

وی تصریح کرد:  در مدت ۴ شب بارش، در حدود ۳۰۰ هزار کیسه شن نیز در جایگاه های دپو، شارژ کامل شدند و مورد استفاده شهروندان قرار گرفتند و عملیات شارژ مجدد نیز در حال انجام است.

 شهردار منطقه یک از شهروندان خواست از تردد غیر ضروری به خصوص در محورهای شمالی و شیب دار منطقه یک خودداری کنند و در صورت لزوم از زنجیر چرخ استفاده نمایند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.