2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
بهسازی و مناسب‌سازی دومین ورودی ایستگاه مترو دادمان

بهسازی و مناسب‌سازی دومین ورودی ایستگاه مترو دادمان

نبض تجارت- شهردار منطقه دو تهران گفت: در آستانه بهره‌برداری ورودی دوم ایستگاه شهید دادمان، اجرای طرح مناسب‌سازی ورودی با هدف بهینه‌سازی خدمات‌رسانی به شهروندان اجرا می‌شود.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی با اشاره به اینکه ایستگاه شهید دادمان در محدوده تقاطع بلوار پاک‌نژاد و بلوار دادمان واقع شده و به دلیل همجواری با بیمارستان آتیه و مراکز اداری منطقه پیرامونی خود، جزو ایستگاه‌های پرمسافر و مهم خط ۷ است، گفت: در راستای رفاه حال شهروندان و دسترسی آسان و سریع آنان به شبکه و ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله مترو،  دومین ورودی ایستگاه مترو شهید دادمان آماده بهره برداری شده است.

وی افزود: در همین راستا پس از تکمیل عملیات عمرانی احداث ورودی دوم مترو دادمان، حصار کارگاهی جمع آوری و فضاسازی مناسب محوطه های بیرونی ایستگاه در دستور کار مدیریت منطقه قرار گرفته است.

شهردار منطقه۲ گفت: محوطه‌سازی، جانمایی تابلوهای هدایت و راهنمای مسیر مسافرین وهمچنین مناسب‌سازی مسیر افراد توان‌خواه و ... در معابر و پیاده راه‌های مجاور ورودی از اقدامات اجرایی است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.