2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
پاکسازی اماکن عمومی و پیاده‌روها با ۴۰۰ نیروی خدمات شهری در شمال تهران
در پی بارش‌ها انجام شد؛

پاکسازی اماکن عمومی و پیاده‌روها با ۴۰۰ نیروی خدمات شهری در شمال تهران

نبض تجارت- پاکسازی اماکن عمومی و پیاده‌روها به منظور ایمن‌سازی آنها برای تردد سواره و پیاده شهروندان به طور مستمر در منطقه یک در حال انجام است.

به گزارش نبض تجارت ؛ احسان صفایی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه یک در گفت و گو با خبرنگار شهر اظهار کرد: پاکسازی اماکن عمومی و پیاده روها در منطقه یک با اولویت معابر مدارس، ایستگاه های مترو و اتوبوس و پل های عابر پیاده به منظور ایمن نمودن تردد شهروندان با بکارگیری ۴۰۰ نیروی خدمات شهری و ماشین آلات مکانیکی در حال انجام است و تا زمان ایجاد شرایط پایدار تداوم خواهد داشت.

وی افزود: در حال حاضر کلیه معابر اصلی منطقه یک با وجود بارش قابل ملاحظه برف باز است و تردد در آنها جریان دارد.

 معاون شهردار منطقه یک افزود: متاسفانه در ۱۰ درصد معابر فرعی منطقه به دلیل بن بست بودن یا کوچه هایی با عرض کم  امکان ورود ماشین آلات برفروبی را ندارد و باید فقط از نیروی انسانی برای برف روبی استفاده کرد که این بر روند انجام کار تاثیر می گذارد.

معاون شهردار منطقه یک از شهروندان درخواست کرد با توجه به شراتبط جوی حتی الامکان از انجام سفرهای غیرضروری و تردد در محورهای کوهستانی و برف‌گیر منطقه خودداری کنند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.