2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
احجام و المان‌های نوری در شمال تهران روشن شد
به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب؛

احجام و المان‌های نوری در شمال تهران روشن شد

نبض تجارت- منطقه یک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی با نصب احجام و المان‌های نوری، فضاسازی و روشن شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، احسان صفایی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ایام الله دهه فجر و ۲۲بهمن ماه اعلام کرد: میادین و معابر اصلی منطقه یک به خصوص محدوده جماران، حسینیه و بیت حضرت امام خمینی(ره) به مناسبت ایام دهه فجر توسط اداره زیباسازی فضاسازی و آذین بندی شد.

صفایی تصریح کرد:نصب المان های نوری، ریسه کشی های الوان و منقش به پرچم ایران ، نصب نما پرچم ، پرچم پایه کوتاه بزرگراهی و ابر پرچم ایران و انجام تبلیغات محیطی  از جمله اقدامات اجرایی در این ایام بوده است.

وی با اشاره به حجم اقدامات اجرا شده افزود:  نصب ۲۳ هزار متر طول ریسه الوان و ایران، یک هزار و ۵۰۰ متر آذین بندی نوری، یک هزار و ۵۰۰ تخته پرچم محله ای ایران، اجرای هفت تخته نما پرچم، ۳۵۰ تخته پرچم پایه کوتاه بزرگراهی، ۹ تخته ابرپرچم پایه بلند، نصب ۱۷ المان حجمی نوری در خیابان شهرداری، میدان نوبنیاد و خیابان شریعتی، ۸۰۰ متر رنگ آمیزی جداول، ۷۵۰ متر از المانهای شهری محدوده جماران و نصب طاق نصرت سه بعدی با استفاده از المان نوری و پارچه ای در میدان تجریش از اقدامات اجرایی بوده است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.