2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
احکام شهرداران مدارس شمال تهران تنفیذ شد

احکام شهرداران مدارس شمال تهران تنفیذ شد

نبض تجارت- آیین تنفیذ احکام شهرداران مدارس بیست و سومین دوره اجرای طرح شهردار مدرسه با حضور مدیران ارشد شهرداری و آموزش و پرورش منطقه یک برگزار شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل  از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سلیمه رودکی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه اظهار داشت: آئین تنفیذ احکام شهرداران ۲۴ مدرسه با حضور سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک، مهدی امیری مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران، محمدرضا رسولی رئیس و حیدرلو معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شمیرانات، مدیران و کارشناسان اجتماعی نواحی ده گانه و دانش آموزان منتخب مدارس در ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ در سالن همایش سرای محله جماران برگزار شد.

وی افزود: طرح شهردار مدرسه از طرح های مشارکتی شهرداری تهران است که زمینه آموزش مسئولیت اجتماعی را در بین دانش آموزان فراهم می کند و مخاطبان این طرح دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم سطح منطقه هستند که ضمن پیگیری فرآیندهای آموزشی، در حوزه مشارکت های اجتماعی نیز نقش ایفا می کنند.

رودکی گفت: هدف از برگزاری این مراسم مشارکت مستقیم منطقه در برگزاری آیین تنفیذ به منظور اجرای برنامه های خلاقانه، حضور شهردار منطقه به منظور حمایت و پشتیبانی از اجرای بهینه طرح در منطقه، انتقال مفاهیم و محتوای برنامه به مدارس مجری با هدف سنجش بازخورد آن، مشارکت معاونین شهردار مدرسه جهت ایجاد انگیزه در امور داوطلبانه و تقویت حس مسئولیت پذیری اجتماعی در سطح مدارس است.

گفتنی است در این برنامه که در قالب جشن برگزار شد، مرام نامه شهرداران مدارس توسط شهردار منتخب قرائت و احکام آنان توسط شهردار منطقه یک اهدا شد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.