2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
طرح ویژه نگهداشت در بزرگراه‌های منطقه یک اجرا شد/ لایروبی انهار و پاکسازی المان‌های شهری

طرح ویژه نگهداشت در بزرگراه‌های منطقه یک اجرا شد/ لایروبی انهار و پاکسازی المان‌های شهری

نبض تجارت- طرح ویژه نگهداشت بزرگراه ها در راستای حفظ و نگهداری معابر اصلی شهر و ارتقای سطح خدمات‌رسانی به شهروندان در منطقه یک اجرا شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، احسان صفایی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه افزود: در پایان هفته با توجه به بار ترافیکی کمتر بزرگراه ها با هماهنگی پلیس راهور و نصب علایم ترافیکی و ایمنی، کلیه انهار کناری بزرگراه های شهید صدر، چمران، بابایی و مدرس لایروبی و علایم ترافیکی، ایستگاه های بی آرتی و پل های عابر پیاده با بکارگیری ماشین آلات مکانیزه و دستگاه های پرفشار آب با حضور نیروهای خدمات شهری ملبس به تجهیزات انفرادی با هدف ایجاد پاکیزگی در محیط شهری شستشو شد.

معاون شهردار منطقه یک با توجه به این که عملیات نگهداشت بزرگراه های سطح منطقه، جمعه هر هفته در دست اجرا است، از شهروندان منطقه یک درخواست کرد تا هرگونه نقص و ایراد در حوزه نظافت و جمع آوری پسماند و موارد نگهداشت را از طریق سامانه‌ ارتباطی ۱۳۷ پلاس اعلام نمایند تا نسبت به رفع آنها اقدام شود.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.