2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
دوخط تاکسی در منطقه یک ادغام می شود

دوخط تاکسی در منطقه یک ادغام می شود

نبض تجارت _خطوط تاکسی کد ۱۶۱ با مبدا و مقصد مینی سیتی- سوهانک و کد ۱۲۳ با مبدا و مقصد پایانه قائم - دانشگاه آزاد شهید قاسم سلیمانی در راستای ارائه خدمات مناسب تر به شهروندان ادغام می شود.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، علیرضا اسفراینی نژاد سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک این منطقه اعلام کرد: با توجه به راه اندازی ايستگاه متروی قائم، خط تاكسی مينی سيتی - سوهانک از مبداء پايانه مينی سيتی مسافری نداشته و عملا مسافران به مترو قائم منتقل می شوند به دنبال این وضعیت ایجاد شده، ادغام دو خط کد ۱۶۱ و ۱۲۳ در جلسه کمیته محلی - منطقه ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد با توجه به همپوشانی این دوخط و ازدحام مسافر در خط ۱۲۳ (مترو قائم - دانشگاه آزاد شهيد قاسم سليمانی)  ادغام آن با خط ۱۶۱ با كد مشترک ۱۲۳ انجام شود.

 وی تاکید کرد: پس از این ادغام كليه ناوگان فعال این محور باید نسبت به جابجايی مسافرين از مبداء مترو قائم و دو مقصد دانشگاه آزاد شهيد قاسم سليمانی و انتهای سوهانک ابتدای كوچه ازگلی سرويس دهی مناسب داشته باشند.

این مقام مسئول استقرار ایستگاه تاکسی تلفنی در میدان ازگل را از دیگر اقدامات اجرایی دانست و گفت: با توجه به اینکه محله ازگل در حدفاصل بزرگراه های ارتش و شهید صدر قرار دارد و دسترسی به متروی شهید محلاتی و نوبنیاد با فاصله چند کیلومتر از محل است، نیاز به ایستگاه تاکسی تلفنی جهت سفری ایمن، راحت و مقرون‌ به‌ صرفه در میدان ازگل احساس می شد که در همین راستا تعیین ایستگاه تاکسی تلفنی در میدان ازگل، بالاتر از سرای محله ازگل نبش کوچه ازگلی در جلسه کمیته محلی - منطقه ای مطرح، تایید و سپس اجرا شد.
 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.