2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
تردد شهروندان محله گلابدره ایمن می‌شود
با رفع خطر ریزش در خیابان بوکان؛

تردد شهروندان محله گلابدره ایمن می‌شود

نبض تجارت- خیابان بوکان در محله گلابدره با هدف پیشگیری از حوادث احتمالی و خطر ریزش ترانشه‌ها با اجرای ١٢٠ متر طول پایدارسازی ترانشه خطرساز و ٨٠٠ متر مربع عملیات نیلینگ دائمی و اجرای پوسته سنگی در حال ایمن‌سازی است.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مجید افشار معاون فنی و عمران این منطقه گفت: در سال جاری ٨ هزار متر مکعب دیوار حائل در منطقه یک اجرا شده است که خیابان بوکان نیز در ارتفاعات گلابدره به دلیل امکان ریزش تراشه در دستور کار قرار گرفت و عملیات خاکبرداری آن تاکنون به مقدار ۳ هزار و ۵۰۰ متر مکعب به اتمام رسیده و عملیات اجرای مش فولادی ، شاتکریت ، تزریق  و پوسته سنگ آن نیز در حال انجام است.

وی افزود: این دیواره حد فاصل خیابان کوهستان تا میدان آبک اجرا شده است که ٢٥٠ متر طول آن در گذشته به اتمام رسیده و مابقی نیز با اعتباری بالغ بر ١٠٠ میلیارد ریال در سال جاری به اتمام می‌رسد.

افشاری اجرای نرده فلزی خیابان‌های وحدت ۱ ،۲ و ۳ منشعب از بوکان را نیز از دیگر اقدامات ایمن سازی و از پروژه های توسعه محلی دانست و تصریح کرد: این اقدام برای ایمن سازی و سهولت در تردد پیاده شهروندان و ساکنان محله انجام و به اتمام رسیده و تهیه و نصب دستگیره‌های فلزی آن نیز در دست اقدام است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.