2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
ورود و خروج پارکینگ های طبقاتی شمال تهران مکانیزه شد

ورود و خروج پارکینگ های طبقاتی شمال تهران مکانیزه شد

نبض تجارت _پارکینگ های طبقاتی شهید باهنر و شهید همت در شمال تهران به عنوان دو پارکینگ بزرگ این منطقه با هدف توسعه حقوق شهروندی و دسترسی هر چه بهتر شهروندان به خدمات الکترونیکی مکانیزه و هوشمند سازی شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه يک، علیرضا اسفراینی نژاد سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: پارکینگ های یاد شده که تا پیش از این به صورت دستی اقدام به ثبت تردد و ورود خروج خودروها می نمودند، با بررسی میدانی، نصب تجهیزات و اتوماسیون تردد مکانیزه، با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان هوشمند سازی شدند.

وی افزود: با اقدام مذکور عملیات محاسبه و اخذ وجه پارکینگ ها بطور کامل مکانیزه و هرگونه دخالت انسانی از سوی اپراتورهای مستقر در سیستم های یادشده محدود شده و این امر سبب سهولت در امر ورود و خروج خودروها،صرفه جویی در زمان شهروندان و همچنین تدقیق پرداخت نرخ ورود و خروج شهروندان شده و نکات مثبتی را در حوزه پارک خودرو ها در دو پارکینگ مذکور ایجاد کرده است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.