2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
مرکز فرهنگی-هنری سرای محله کوهسار راه اندازی شد

مرکز فرهنگی-هنری سرای محله کوهسار راه اندازی شد

نبض تجارت- مرکز فرهنگی-هنری سرای محله کوهسار با حضور مدیران شهری، نخبگان و معتمدین محله همزمان با ایام میلاد حضرت زهرا (س) افتتاح شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی ؛ سلیمه رودکی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه اظهار داشت: مرکز فرهنگی-هنری سرای محله کوهسار(هزار سنگ) با حضور شهردار و مدیر اداره اجتماعی ناحیه دو و مدیر ستاد مشارکت های اجتماعی منطقه، نخبگان و معتمدین محلی همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا (س) با هدف برپایی جلسات آموزشی و گردهمایی های ادبی و هنری راه اندازی شد.

وی افزود: با توجه به اینکه سرای محله کوهسار برای مدتی غیر فعال بود، عملیات بازسازی آن به صورت کامل به همراه نقاشی محیط داخلی و بیرونی، ساماندهی آبدارخانه، تجهیز سیستم های رایانه ای، کافه کتاب و .‌.. انجام شد.

رودکی تصریح کرد: مرکز فرهنگی-هنری این سرای محله با مدیریت استاد نرگس فولادلو نویسنده ۱۳۰ جلد کتاب در زمینه خودشناسی، تربیتی و کارآفرینی و… و به همت هیات امنای این محله راه اندازی شد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.