2024/05/20
۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
با بنر و پوستر نمی شود کار فرهنگی انجام داد
دکتر احمدی صدر در نشست راه اندازی هیات اندیشه ورز تسهیلگری ازدواج شهر تهران:

با بنر و پوستر نمی شود کار فرهنگی انجام داد

نبض تجارت- نشست راه اندازی هیات اندیشه ورز تسهیلگری ازدواج شهر تهران با حضور دکتر احمد احمدی صدر رئیس سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش نبض تجارت ؛ دکتر احمدی صدر در این نشست با اشاره به اینکه راه مردمی سازی در کشور ما به ترکستان رفته است گفت: چرخ این کشور راه نمی افتد مگر اینکه از ظرفیت های مردمی به درستی استفاده شود. کسی که خودش درد کشیده، درد را می شناسد و ما الان از درون این درد می گوییم که مردم مشارکت واقعی در اداره ساختار کشور را ندارند و حتی خود مردم هم که به پشت میز می روند، گاهی فراموش می کنند که جزو همین مردم بوده اند. وی با اشاره به تجربیات ساماندهی معتادین متجاهر در کلانشهر تهران اذعان داشت: در حوزه معتادین متجاهر گاهی جوری از معتاد حرف زده می شود که انگار کسی در خانواده اش معتاد نداشته است و وقتی می گوییم معتاد متجاهر مثل خانواده ماست، تعجب می کنند.

دکتر احمدی صدر ادامه داد: نقش حاکمیت این است که تکیه گاه کنار نهال مردم باشد یعنی به قول شهید حاج قاسم سلیمانی نباید بین مردم خط کشی کرد و حاکمیت باید کمک کند تا این نهال مردمی با تکیه به حاکمیت، ریشه و ساقه بدهد و وقتی قطور و توانمند شد و میوه داد، حاکمیت خودش را کنار بکشد و از دور به حمایت خود ادامه دهد اما در حال حاضر ما میخواهیم خودمان نقش ریشه و ساقه و برگ و میوه را بازی کنیم و در نهایت هم میوه خوب و مناسبی نخواهیم داد.

رئیس سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه وقتی اصول را در تاب آوری اجتماعی رعایت نکنیم مردم معترض میشوند، تاکید کرد: اصل حاکمیت، خدمت به مردم است. با چاپ بنر و پوستر نمی شود کار فرهنگی کرد . حاکمیت باید در کنار مردم با خرد جمعی و عقول دانشمندان و نخبگان و صاحبان تجربه به اداره کشور بپردازد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.