2024/05/17
۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
توجه مدیریت شهری به محیط‌های نگهداری کودکان بی‌سرپرست منطقه۲۲

توجه مدیریت شهری به محیط‌های نگهداری کودکان بی‌سرپرست منطقه۲۲

نبض تجارت- شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه در این دوره مدیریت شهری توجه ویژه ای به موضوعات اجتماعی صورت گرفته است، گفت: شهرداری تهران به معضلات اجتماعی ورود پیدا کرده است و خوشبختانه در زمینه مسائل اجتماعی اقدامات قابل‌توجهی صورت گرفته است.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، وحیدرضا محمدی در دیدار با کودکان بی سرپرست موسسه خیریه شمیران همزمان با هفته ملی کودک اظهار داشت: مراکز بسیار مناسبی به همت خیران در منطقه ۲۲ در حوزه نگهداری از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست وجود دارد، که در این زمینه مدیریت شهری حمایت هایی را برای این معضل اجتماعی انجام داده است.

وی افزود: خدمات رسانی به کودکان بی سرپرست و بدسرپرست به روش های مختلف صورت می گیرد، یک بخش فراهم کردن محیط زندگی آنها که به همت خیران صورت می گیرد و بخش دوم در زمینه آموزش و تحصیل است که در این زمینه نیز مدیریت شهری با همکاری اداره آموزش و پرورش صورت می گیرد.

محمدی ادامه داد: برخی از این مجموعه ها که در منطقه ۲۲ در حوزه نگهداری از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست فعالیت دارند کاملا به شکل خیریه و مردمی اداره می شوند که مدیریت شهری منطقه ۲۲ در یک سال اخیر توجه ویژه ای به این مراکز دارد و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه نیز برنامه های متنوعی را برای این افراد آسیب دیده به اجرا در می آورند.

هفته ملی کودک با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» از شنبه ۱۶ مهر آغاز شده و تا ۲۲ مهر ادامه دارد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.