2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه تامین آب بوستان جوانمردان
شهردار منطقه ۵ خبر داد:

پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه تامین آب بوستان جوانمردان

نبض تجارت- شهردار منطقه ۵ از پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه تامین آب بوستان جوانمردان خبر داد و افزود: این پروژه با تکمیل مراحل باقیمانده تا سه هفته آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، محمود کلهری شهردار این منطقه در جریان بازدید از روند پروژه تامین آب بوستان جوانمردان گفت: پروژه تامین آب بوستان جوانمردان از پساب تصفیه خانه آب شهر زیبا،از ابتدای امسال و برای اولین بار وارد فاز اجرایی شد.
او افزود: این پروژه از فروردین امسال شروع شد و تا الان ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و فقط ۵ درصد از قسمت داخل تصفیه خانه باقی مانده که با تفاهمی که با اداره آب و فاضلاب تهران داشتیم این پروژه اجرایی در داخل تصفیه خانه این هفته آغاز خواهد شد و تا سه هفته آینده به بهره برداری کامل می رسد.
کلهری اذعان داشت: با توجه به تکالیف قانونی در برنامه سوم شهر تهران وتفاهم نامه شهرداری تهران با وزارت نیرو، یکی از تکالیف ما تامین منابع آبی پایدار و کاهش برداشت از آب های زیرزمینی است که با توجه به تنش ها و خشکسالی هایی که در چند سال اخیر داشتیم این موضوع گریبانگیر ما بوده و با تحقق ، اتمام و تکمیل این پروژه بحث آبیاری و آبرسانی فضای سبز بوستان جوانمردان از سال ۱۴۰۱ با تامین منابع آبی پایدار، به صورت آسان تری خواهد بود.
امروز محمود کلهری شهرداری منطقه ۵، گودرزی مدیر تصفیه خانه شهرزیبا و اصغری مدیریت بهره برداری تامین و تصفیه غرب تهران از مراحل انتهایی و نهایی تکمیل این پروژه بازدید کردند.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.