2024/05/06
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
در هفته درختکاری اجرای طرح جهادی فضای سبز در محورهای اصلی شمال تهران

در هفته درختکاری اجرای طرح جهادی فضای سبز در محورهای اصلی شمال تهران

نبض تجارت- طرح جهادی فضای سبز در محورهای اصلی شمال تهران آغاز و شهروندان منطقه یک با حضور در بوستان های فرامنطقه ای می توانند نهال رایگان تهیه و در توسعه فضاهای سبز شهری مشارکت نمایند.

به گزارش نبض تجارت ؛ حمید مهری سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت هفته درختکاری و زمان مناسب برای کاشت نهال، منطقه اقدام به اجرای طرحهای جهادی در زمینه توسعه فضاهای سبز نموده است و طی آن بیش از یک هزار و ۲۰۰ نهال در بوستان های گلابدره، نفس، مقبره الشهدای شهرک شهید محلاتی و… کاشته شد. او افزود: همچنین ۸ هزار اصله نهال برای توزیع رایگان بین شهروندان در نظر گرفته شده است که آنها می توانند با مراجعه به بوستان های گلریزان، مهرگان، قیطریه و نیاوران اقدام به تهیه و کاشت نهال نمایند. مهری تصریح کرد: طرح جهادی در حاشیه بزرگراه های شهید بابایی و شهید صدر، خیابان شهید لواسانی، بلوار شهید اندرزگو و… اجرا و طی این طرح بیش از ۶ هزار متر مربع کندوکوب انجام و بیش از ۸۵۰ اصله درخت غرس شده است.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.